آراد کوچولو

غربالگری اول

1397/12/19 1:26
نویسنده : مامان حدیث
240 بازدید
اشتراک گذاری
عشق مامان ۴ هفته هم گذشت من همچنان حالم بد بود افتضاح بودم ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ رفتم پیش خانوم دکتر برامون غربالگری اولیه رو نوشت که از سلامتت مطمئن بشم عشقم گفت که شنبه صبح اول وقت برم اول سونوگرافی رو انجام بدم با جواب سونوگرافی برم آزمایش بدم ما جمعه شامش خونه مامان فاطمه دعوت بودیم شب از خونشون که برگشتیم همه خوابیدن اما وای از من دلم آشوب بود شروع کردم به خوندن یاسین برات هم خودمو آروم کرد هم واسه سلامتی تو بود مادر خلاصه صبح شد بابا کار داشت نتونست با ما بیاد من و مامان معصوم رفتیم سونوگرافی ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ بود یه خورده نشستیم تو نوبت بلاخره فرستادنمون داخل اقای دکتر شروع کرد به بررسی کردنت وای خداااا مامان فدای دست و پاهای کوچولو و نازت بشم گل من همه چیت معلوم بود یه حال عجیبی داشتم که نگو و نپرس کلی شیطنت کردی اتفاقا فیلمش رو دارم مامانی حتما بزرگ شدی بهت نشون میدم خلاصه دکتر همه جاتو بهمون نشون داد و گفت خدارو شکر سالمی و گفت که احتمال پسر بودنت خیلی زیاده آخ مامان فدای زیبایی هات گل من خلاصه ما با جواب سونو رفتیم آزمایش بدیم جواب آزمایش رو گفتن ۲۳ بهمن اماده میشه یکم ناراحت شدم آخه من هرسال شهادت حضرت زهرا آش میپزم میخواستم قبلش آزمایش تورو گرفته باشم اما آزمایشگاه گفت که پیگیر باشم شاید اماده بود خلاصه از آزمایشگاه برگشتیم پیگیر کارای آش بودم یه دفعه پنجشنبه ۱۸ بهمن گفتم زنگ بزنم آزمایشگاه زنگ زدم‌گفتن آزمایش آمادست بیاید ببرید بابا میلاد میخواست خودش بیاد اما بابا عباس نذاشت منو برد کرج آزمایشتو گرفتم بعد هم رفتیم پیش دکتر همه چیز رو دید و بررسی کرد گفت همه چیز خدارو شکر خوبه برو و به منشی بگو برای ۵ اسفند برات وقت بذاره بیا پیشم....
پسندها (1)

نظرات (1)

مدیریت نی نی وبلاگمدیریت نی نی وبلاگ
19 اسفند 97 10:57
سلام، خدا رو شکر ان شاالله که این روزها رو به سلامتی میگذرونید و بزودی یه نی نی جدید به نی نی وبلاگیها اضافه خواهد شد 😍 الله نگهدارتون باشه ❤️